Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Gotuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie OkiemMK.com. Zapraszam Was na nią serdecznie! Jeszcze dziś pierwszy post na nowym blogu, który cały czas udoskonalam! Konkursy oraz Wyzwania także zostały przeniesione na OkiemMK.com Dziękuję wszystkim, którzy zmienią adres bloga na blogrollu;)


http://okiemmk.com/


Moja Herbaciana Kolekcja;)

Witam ze względu na to, iż nie lubię robić nic na pół gwizdka - postanowiłam usunąć jeden z moich blogów, czyli FLAS i z tego powodu na MK Gotuje pojawią się dwa dodatkowe działy: Zdrowie/Uroda oraz Pasje. Dlatego zapraszam na tego posta;) 


Zmierzałam się do tego posta już jakiś czas, ale nie chcę Was zasypywać wszystkim, także kilka zdjęć mojej kolekcji;) Dołączam także kilka czajniczków, zaparzacze i termometr do sprawdzania temperatury wody;) Większość tych cudeniek mam dobrych kilka lat. Do moich ulubionych należy krówka, która jak widać jest dość podniszczona przez ząb czasu. Łączone kubeczki "Paris" przywiozła mi mama z Paryża, a biały kubeczek z zaparzaczem zakupiłam w Szczecinie;) Wiele z wyprzedaży lub okazjonalnie - więcej niż połowa nie przekroczyły 12zł i naprawdę warto od czasu do czasu rozejrzeć się po sklepach, bo takie cudeńka nie muszą być drogie;)















I jak wam się podobają ? I jestem ciekawa czy ktoś z was ma jakieś fikuśne kubeczki...?
Pozdrowionka dla wszystkich. 

22 komentarze:

  1. No to ciekawa kolekcja..ja niestety nie mogę się pochwalić fikuśnymi kubeczkami..ale chętnie pooglądam u innych:)
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ten zaparzacz do herbaty:) skoro tak lubisz takie rzeczy zapraszam na moje rozdanie. Do wygrania ręcznie robiona filiżanka, którą sama sobie wybierzesz.

    pozdrawiam i zaapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za propozycje - zerknę i możliwe że wezmę udział;)

      Usuń
  3. Te pierwsze czajniczki są śliczne. Kubeczek z kwiatuszkami z tym przykryciem też mi się podoba. No i krówka oczywiście <3
    Obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kubek krówka jest słodki :D
    Też mam. A właściwie miałam taki dzbanek/czajniczek szklany, całkowicie przeźroczysty. Oddałam teściowej, bo jej się podobał, a ja nie mogłam go ze sobą zabrać. Drugi na jedną filiżanką oddałam mamie, a trzeci oddałam znajomym ... :) Lubię rozdawać, dawać itp. :P Ale sobie też coś zostawiłam, niewiele ale jednak :)
    Może też się swoimi kubeczkami za jakiś czas pochwalę ... Bo pozazdrościłam posta i kolekcji ;)
    Aaaa, kubeczki Paryż są super! i Przez tą biel i czerń - stylowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i czekam na Twoją kolekcję;)

      Usuń
  5. Wszystkie śliczne - a gdzie mój ukochany zielony nagłówek chlip chlip :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne!
    Ja uwielbiam herbaciane kubki, tylko już przestałam kupować, bo miejsce w szafkach się skończyło...
    Mam podobny kubeczek, jak Ty na ósmym zdjęciu - Twój jest czarno-czerwony, ja mam dwa kremowe - jeden troszkę jaśniejszy, drugi ciemniejszy :) Rozkoszne są :)
    A krówka jest naprawdę słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super kolekcja :) zazdroszczę :)

    Zapraszam również do mnie:
    www.calaonawsieci.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ okazała kolekcja, u mnie kubków też dostatek, ale nie takie fikuśne jak u Ciebie. Znalazłam tutaj coś podobnego, co i ja mam. Otóż zobaczyłam łączone kubki z Paryża, a ja przywiozłam sobie łączone pojemniczki na sól i pieprz też z tym samym motywem. Bardzo podobają mi się te zaparzaczki, czerwona i zielona. Pozdrawiam :o))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój brat dostał te solniczki;d są świetne;))

      Usuń
  9. Imponująca kolekcja:) Najbardziej podobają mi się paryskie kubki. Ja herbatę pijam głównie jesienią i zimą, najchętniej z dużych kubków. Teraz przymierzam się do zakupu zaparzacza, bo jeszcze się nie dorobiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pijam namiętnie cały rok - choć latem rzadziej ;)

      Usuń

Czytam każdy komentarz i jeśli mam możliwość odwiedzam każdego blogera i przeglądam jego stronę. Pozdrawiam ciepło i zapraszam ponownie;)))