Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Gotuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie OkiemMK.com. Zapraszam Was na nią serdecznie! Jeszcze dziś pierwszy post na nowym blogu, który cały czas udoskonalam! Konkursy oraz Wyzwania także zostały przeniesione na OkiemMK.com Dziękuję wszystkim, którzy zmienią adres bloga na blogrollu;)


http://okiemmk.com/


Mleko i Jego Właściwości


Dziś króciutko...powrót z nad ciepłej wody w basenie i grilla... gdy opalamy skórę powinniśmy ją odpowiednio nawilżać. W ogóle porządnie nawilżona skóra jest bardziej jędrna, później się starzeje i wygląda promienniej. Dziś o mleku i jego przetworach oraz o tym jak pomagają nam zadbać o nasze ciało;) 

                Mleko od dawien dawna wykorzystywane było do pielęgnacji naszego ciała. Jest to produkt który idealnie nawilży naszą skórę. Mleko, maślanka i jogurty bogate są w aminokwasy oraz NNKT - utrzymują równowagę płaszcza wodno-tłuszczowego naskórka. Ponadto zawierają dużo witaminy A, działają bakteriobójczo i łagodzą stany zapalne. 

Mleko i jego produkty, można stosować do codziennej pielęgnacji skóry. Bardzo dobrze wpłynie na nas kąpiel z dodatkiem pełnotłustego mleka ok 2 l / wannę. Ponadto możemy zastąpić produkty do demakijażu naturalnym jogurtem, a maślanką lub serwatka przemywać twarz i szyję

Aby zapewnić miękkość i delikatność naszym stopom należy je moczyć w ciepłej kąpieli mlecznej;)

7 komentarzy:

  1. Mogę stosować mleko w postaci kosmetyków, ale samego mleka nie lubię! I to bardzo! Ale już śmietanę, czy jogurt lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dysiu - jakbym siebie czytała. Mam IDENTYCZNIE!!!

      Usuń
    2. ja je lubię tylko na zimno;PP i nie lubię strasznie "korzuszka", który się robi

      Usuń
    3. Na samo "korzuszek" dostaje torsji :P

      Usuń
  2. Na samą myśl profanowania mleka stopami robi mi się niedobrze, ale chyba będę musiała dopuścić się tego brutalnego aktu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mleko piję tylko zimne, mam uraz z dzieciństwa:) Samego mleka do kąpieli jeszcze nie używałam, chyba że w kosmetykach. Chętnie spróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i jeśli mam możliwość odwiedzam każdego blogera i przeglądam jego stronę. Pozdrawiam ciepło i zapraszam ponownie;)))