Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Gotuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie OkiemMK.com. Zapraszam Was na nią serdecznie! Jeszcze dziś pierwszy post na nowym blogu, który cały czas udoskonalam! Konkursy oraz Wyzwania także zostały przeniesione na OkiemMK.com Dziękuję wszystkim, którzy zmienią adres bloga na blogrollu;)


http://okiemmk.com/


Mantra - Balsam Dla Duszy i Ciała


 Kolejny pościk bardziej o mnie, niż o książkach czy gotowaniu, ze względu na remont, z którego powodu nie mam czasu na nic innego i już mam powoli dość. Dziś na przykład gotuję obiad w pracy, bo mamy tu kuchenkę, więc korzystam z możliwości jakie daje życie;)Ale od przyszłego tygodnia znowu zaczynam czytać i będę gotować w odremontowanej kuchni! Dlatego zapraszam;) A teraz przechodzimy prosto do tematu;)
________________________________________________________________________________

Nie jestem psychologiem, psychiatrą ani socjologiem, ale uważam że znalazłam swoja receptę na szczęście. Według mnie każdy z nas powinien zdać sobie sprawę z jednej podstawowej rzeczy - nigdy nie będziemy szczęśliwi jeśli nie zaakceptujemy siebie!  
Winniśmy poznań swoje dobre i złe strony oraz umieć przebywać sami ze sobą bez ludzi, komputera i telewizora dookoła nas. Mieć czas tylko dla siebie, w którym wyciszymy się i będziemy cieszyć własnym towarzystwem. I zdać sprawę z tego co jest dla nas tak naprawdę ważne. Jakimi wartościami w życiu się kierujemy. Mieć własne zdanie na wiele tematów, a nie tylko przytakiwać innym. Być dobrym i uczynnym, ale znać wartość swoich czynów i pracy. Oczywiście patrzymy na to wszystko z rozwagą i jednocześnie humorem. Nie musimy brać siebie aż tak na poważnie ani nadmiernie się wywyższać, każdy z nas jest wyjątkowy i ma coś do zaoferowania światu - coś tylko jego - co musi odkryć.
Znalazłam kiedyś kartkę nie wiem kto ją napisał, ale myślę, że każdemu, kto jest niepewny siebie oraz swojej wartości z pewnością przyda się jako mantra do codziennego powtarzania, gdy tylko otworzy oczy.

Jestem z siebie dumna(y)

Ustalam Granice

Jestem dla siebie wyrozumiała(y)

Nie mam wciąż wyrzutów sumienia

Przyjmuję odpowiedzialność za swoje życie i czyny

Nie biorę wszystkiego do siebie

Jasno i wyraźnie wyrażam swoje przekonania

Akceptuję siebie z mocnymi i słabymi stronami

Doskonalę się

Nie staję sama(sam) sobie na drodze do sukcesu i szczęścia

Robię coś dobrego także dla samej(samego) siebie

________________________________________________


MOIM BALSAMEM DLA DUSZY SĄ KSIĄŻKI I CHWILE SPĘDZONE NA GOTOWANIU

Gotowanie to jedna z tych czynności, która mnie uspokaja czy wycisza oraz jednocześnie uszczęśliwia. A muszę przyznać, że moją podstawową wadą jest brak cierpliwości. Gotując znajduję się w świecie wielu ciekawych składników, z których można wyczarować prawdziwe pyszności, pełne smaków, zapachów i kolorów. Każdy z nas winien znaleźć swój własny świat., kiedy to zrobi odnajdzie się w prawdziwym świecie i będzie naprawdę szczęśliwy.
Książki jako moja druga miłość - najlepiej opisuje ten krótki opis:

Książki to: MY. 
Z Przeszłością, Teraźniejszością i Przyszłością.
Z Aspiracjami, Niedoceniane czy Przeceniane.
Po Przejściach, Zadbane czy Ukochane.
Pełne Miłości, Mądrości, Zła czy Amoralne.
Piękne, Brzydkie, Z Niejedną Skazą.
Moralizatorskie, Uzależniające czy Radosne.
Romantyczne.Seksowne.Pomocne.
Pełne żalu, Bólu, Empatii, Niekochane.
Magiczne. Fantastyczne. Nie z Tego Świata.
Wyniszczone. Sponiewierane. Czekające.

Dlatego Tak Jak Nas Nie Należy Oceniać Ich Po Okładkach.
(tekst  "Książki to My" bierze udział w zabawie Basi)


Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad lub/i zaczniesz obserwować mój blog  w Google lub na FB Pozdrawiam Ciepło

Ten tekst zamieszczany był w rożnych wariantach na moich pozostałych dwóch blogach;)

1 komentarz:

  1. Witam serdecznie, Proszę przyłącz się do grona Polskich Blogów Kobiecych na Świecie.
    Zgłoszenie - wystarczy napisać komentarz na naszym blogu (link do Twojego bloga i miejsce z którego piszesz).
    Jesteśmy w sieci parę dni, a mamy już kilka ciekawych blogów na lisice. Sami zobaczcie. Polska, Anglia, Niemcy, Grecja!
    http://polskieblogikobiecenaswiecie.blogspot.co.uk/
    Buziaki xxx

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i jeśli mam możliwość odwiedzam każdego blogera i przeglądam jego stronę. Pozdrawiam ciepło i zapraszam ponownie;)))