Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Gotuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie OkiemMK.com. Zapraszam Was na nią serdecznie! Jeszcze dziś pierwszy post na nowym blogu, który cały czas udoskonalam! Konkursy oraz Wyzwania także zostały przeniesione na OkiemMK.com Dziękuję wszystkim, którzy zmienią adres bloga na blogrollu;)


http://okiemmk.com/


Właściwosci liści Maliny Właściwej oraz Podsumowanie Akcji


Witam ciepło w te pochmurne dni!!;) Skoro moja akcja była o owocach w roli głównej w daniach na mniejszy apetyt (poniżej znajdziecie podsumowanie akcji) zamieszczam  krótką informację na temat mojego ostatniego znaleziska Liści Maliny Właściwej, którą zakupiłam na stronce Kraina Herbaty, Ziół i Kawy,

Malina jest występującą u nas powszechnie rośliną, ale czy wiemy jakie ma cudowne właściwości?? Kwitnie od maja do sierpnia. No właśnie co z maliną, gdy ciągle pada;(?



Ale do rzeczy - bogactwo garbników zawartych w liściach sprawia ,iż to ta roślina doskonale walczy z bakteriami i zapaleniami. Ponadto pomaga  przy bolesnych skurczach mięśni gładkich w naczyniach krwionośnych, a także macicy i jelitach. Może to nowy napar, który wypróbujemy przy bólach miesiączkowych. Ja muszę przyznać,iż wypróbowuję ją już 2 miesiąc i stosując zasadę, iż podczas miesiączki jem rzeczy lekkostrawne oraz spożywam dodatkowo magnez jest o niebo lepiej. Polecam każdej zainteresowanej osobie. Cena za 100g ok 10zł, a 100g to naprawdę dużo.







Poniżej znajdziecie podsumowanie akcji. Przepraszam,że trwało to tak długo, ale obowiązki obowiązkami. Znajdziecie tu cudowne przepisy,które warto wypróbować. Dziękuję wszystkim za zabawę i do zobaczenia;))

4 komentarze:

  1. Witam
    Nominuję cię do Liebster Blog Award. Więcej info na http://mojeprzepisy-ania.blogspot.com/2013/06/nominacja-do-liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za zorganizowanie akcji, bardzo chętnie wzięłam udział :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i jeśli mam możliwość odwiedzam każdego blogera i przeglądam jego stronę. Pozdrawiam ciepło i zapraszam ponownie;)))