Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Gotuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie OkiemMK.com. Zapraszam Was na nią serdecznie! Jeszcze dziś pierwszy post na nowym blogu, który cały czas udoskonalam! Konkursy oraz Wyzwania także zostały przeniesione na OkiemMK.com Dziękuję wszystkim, którzy zmienią adres bloga na blogrollu;)


http://okiemmk.com/


Nominacja do Liebster Blog

Otrzymałam nominację od dwóch blogowiczek: Justyny oraz Ania za co bardzo dziękuję! Jestem pierwszy raz nominowana i szczerze wcześniej nie słyszałam o tej akcji dlatego proszę o wyrozumiałość;) Pozdrawiam wszystkich ciepło i zapraszam do dalszej zabawy. Poniżej znajdują się reguły konkursu



"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował"

Pytania Justyny:

Jaka jest Twoja pasja (poza gotowaniem)? czytanie
Twoje popisowe danie to.. spaghetti z kurczakiem i suszonymi pomidorami
Ulubiony gadżet w kuchni?  łopatka do zgarniania resztek z brzegów naczynia
Warzywa czy owoce?  kocham owoce;)
Idealne śniadanie to..  świeże owoce leśne oraz lejące jajko sadzone 
Ulubiony deser to.. skubaniec
Ulubiona przyprawa/zioła? tymianek
Słodkie czy słone? słone
Jaką książkę polecasz? W Tym Tygodniu Cień Codego Mc Fayden
Twoje wymarzone miejsce na wakacje? Turcja
Twój kulinarny autorytet? Ramsey

Pytania Ani:

1. Na wakacje w kraju czy za granicą? Za Granicą

2. Słońce czy deszcz? zależy od nastroju...dziś słońce

3. Skąd czerpiesz inspiracje kulinarne? z programów kulinarnych, od mam i babć

4. Czym zajmujesz się poza prowadzeniem bloga? pracuję, czytam, kocham

5. Na śniadanie najchętniej jem...? jajka i owoce

6. Ulubione warzywo? marchewka

7. Czy lubisz czekoladę? tylko Wedla z okienkiem 

8. Spodnie czy spódnica? spódnica

9. Słodko czy wytrawnie? słodkie

10. Czego nigdy nie zjesz? żywych pokarmów

11. Ulubiona przyprawa? myślę,że tradycyjnie szare kluski z pokrywki;)




Nominowane blogi:















Moje Pytania:

1. Warzywa czy Mięso?
2. Ulubiony Rodzaj Książek?
3. Kocham...
4. Ulubione Przysłowie...
5. Ulubiony Afrodyzjak?
6. Owoce  czy owoce morza?
7. Ulubiona książka kucharska?
8. Dom czy Zabawy Na Świeżym Powietrzu?
9. Świeże czy suszone/mrożone zioła?
10. Potrawa z której jestem dumna/ny?
11. Fast food czy świadome jedzenie??

11 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominacje, jest mi niezmiernie miło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację :) a z ciekawości cóż to za deser ten skubaniec? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzies jest u mnie przepis na to ciasto.. ciasto jest mrozone i tarte przekladane agrestem i porzeczkami:) zaslugujecie na te nominacje.. blogi i przepisy sa rewelacyjne a i lekka promocja nikomu nie zaszkodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszukałam na Twoim blogu i są dwie opcje śliwki i wiśnie lub agrest :) cóż pierwsza opcja jakoś dziwnie mi bliska ;) byle do wakacji i sezonu na te owoce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za nominację:)myślę, że to fajna zabawa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za nominacje;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. proszę bardzo! a jeśli chodzi o skubaniec to ja zdecydowanie wolę wersję kwaskowatą z agrestem i porzeczkami;)) Uwielbiam kwaśne ciasta!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominację, postaram się dopowiedzieć w jak najszybszym czasie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuje serdecznie za nominacje :)
    buziki xxx

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze raz dziekuje za nominacje. Odpowiedzijuz gotowe- zapraszam http://katewo.blogspot.co.uk/2013/06/hello-kilka-dni-temu-zostaam-nominowana.html

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja dziękuję za udział w zabawie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i jeśli mam możliwość odwiedzam każdego blogera i przeglądam jego stronę. Pozdrawiam ciepło i zapraszam ponownie;)))