Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Gotuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie OkiemMK.com. Zapraszam Was na nią serdecznie! Jeszcze dziś pierwszy post na nowym blogu, który cały czas udoskonalam! Konkursy oraz Wyzwania także zostały przeniesione na OkiemMK.com Dziękuję wszystkim, którzy zmienią adres bloga na blogrollu;)


http://okiemmk.com/


Książki Kucharskie i herbatka truskawkowa...

Zimno, ciemno, pada, a ja mam sporo wyjazdów, mało czasu,  więc dziś o czymś innym...Ostatnio dorobiłam się kilku książek kucharskich...pijąc naprawdę dobrą herbatę zieloną z dodatkiem truskawki zasiadłam do nich i muszę przyznać, że jest kilka ciekawych porad i kilka naprawdę fajnych przepisów... zainteresowani którąś? jak tylko skończy mi się szaleństwo ostatnich kilku dni pewnie coś z nich zrobię, a dziś na obiad steki z polędwicy...zainteresowani mogą zaglądać. Na pewno zamieszczę posta. Już je robiłam i przyznaję, iż zakup mięsa jest drogi, ale wychodzi o niebo taniej niż, gdy za stołują się chociaż 2 osoby w restauracji (to koszt ok 100zł), tyle będzie nas kosztowac ponad kilo polędwicy, a z tego będzie około 6-8 stęków, więc sami policzcie.

 
13st. latem! Rozbój w biały dzień! Wysyłam sporo ciepła! Niczym "Troskliwy Miś" ;DP



***
Chciałabym zatopić się z Tobą w kropli deszczu...
Trwać w tym
Przeżywać z Tobą dzień po dniu....
Zostać w tej oazie szczęścia...
Żyć w niej nie przejmując się pustynią dookoła....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam każdy komentarz i jeśli mam możliwość odwiedzam każdego blogera i przeglądam jego stronę. Pozdrawiam ciepło i zapraszam ponownie;)))