Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Gotuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie OkiemMK.com. Zapraszam Was na nią serdecznie! Jeszcze dziś pierwszy post na nowym blogu, który cały czas udoskonalam! Konkursy oraz Wyzwania także zostały przeniesione na OkiemMK.com Dziękuję wszystkim, którzy zmienią adres bloga na blogrollu;)


http://okiemmk.com/


Zupa śmietniczka, czyli to co znalazłam w spiżarce



Jest to zupka, którą zrobiłam parę dni temu. Potrzebowałam wykorzystać swoje zapasy lodówkowo-spiżarkowe, które domagały się uwagi. 

Składniki:

Mieszanka gotowych warzyw 9-składnikowa
2 młode ziemniaczki
1/4 główki kalafiora, która zapodziała się gdzieś na dnie półki
1 marchew
kawałek pora
resztka mrożonego groszku
natka pietruszki
napoczęte opakowanie zupy jarzynowej w proszku
sól 
pieprz ziarna
lubczyk
ziele angielskie
liść laurowy

Przygotowanie:

Do garnka z wodą wrzuciłam ziele, liść i pieprz w ziarnach. Pokroiłam świeże warzywa i wrzuciłam do wody. Marchew wyjątkowo drobno, aby szybciej się podgotowała, a kalafior dzielę na mniejsze różyczki, ziemniaki spora kostka;). Dorzucam mrożone warzywa. Po kilku dobrych minutach warzywa zaczynają mięknąć, więc dodaję lubczyk - odrobinkę, sól i resztkę zupy jarzynowej w proszku (wiem nie jest za zdrowa, no ale nie powinno się marnować jedzenia, plusem jest to iż była bez konserwantów i glutaminianu i tym podobnych) - zagęści nam zupę. Po 20 minutach zupa jest gotowa, a my mamy o kilka "koniecznych do spożycia produktów" mniej;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam każdy komentarz i jeśli mam możliwość odwiedzam każdego blogera i przeglądam jego stronę. Pozdrawiam ciepło i zapraszam ponownie;)))