Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Gotuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie OkiemMK.com. Zapraszam Was na nią serdecznie! Jeszcze dziś pierwszy post na nowym blogu, który cały czas udoskonalam! Konkursy oraz Wyzwania także zostały przeniesione na OkiemMK.com Dziękuję wszystkim, którzy zmienią adres bloga na blogrollu;)


http://okiemmk.com/


Sałatka z jabłka i selera naciowego idealna do pikantnego pieczonego kurczaka




Jest to prościutka sałatka o której myślałam ostatnio i okazuje się, iż idealnie pasuje do pikantnego pieczonego kurczaka. Na szybki obiad udka kurczaka z rękawa pieczone w piekarniku i szybciutka sałatka - tak aby mieć dla siebie jak najwięcej czasu przy długim weekendzie. Uwielbiam seler naciowy i jabłko, a jak się okazało to doskonałe połączenie.


Składniki:

2 jabłka
mała puszka kukurydzy
4 łodygi selera naciowego
ok 5 cm pora



Przygotowanie:

I Jabłka obieramy i kroimy w drobną kostkę lub tak jak ja przeciskałam metalową praskę w kratkę
II Pora i selera kroimy drobno
III Wszystkie składniki mieszamy


I to już wszystko...Sprawnie, szybko i pysznie!




2 komentarze:

  1. Marto, ciekawa sałatka :)) z selerem naciowym nic jeszcze nie robiłam, ale warto wyprobować. Dziękuję za inspiracje :))
    Pozdrawiam,
    Olinka - Smakowy Raj

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki bardzo robiłam jeszcze sałatkę z indyka z selerem naciowym i ananasem - jest rewelacyjna! pozdrawiam Ciebie cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i jeśli mam możliwość odwiedzam każdego blogera i przeglądam jego stronę. Pozdrawiam ciepło i zapraszam ponownie;)))