Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Gotuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie OkiemMK.com. Zapraszam Was na nią serdecznie! Jeszcze dziś pierwszy post na nowym blogu, który cały czas udoskonalam! Konkursy oraz Wyzwania także zostały przeniesione na OkiemMK.com Dziękuję wszystkim, którzy zmienią adres bloga na blogrollu;)


http://okiemmk.com/


Sałatka Owocowa z Roszponką i Bakaliami



Sałatka jest szybka i prosta - żałuję tylko, że nie wyrosły mi jeszcze kiełki słonecznika - nadawały by się idealnie!

Idealna na śniadanie, lunch czy przekąskę. Oczywiście w większej ilości lepiej ja jeść do godziny 14.00 - ze względu na kaloryczność owoców.


Składniki:

2 dojrzałe kiwi
1 dojrzałe pomarańcze
1 duże jabłko
opakowanie roszponki
rodzynki - garść - wcześniej moczyłam je ok minuty w przegotowanej wodzie
orzechy włoskie - garść

opcjonalnie: pestki granatu, kiełki słonecznika lub pestki dyni zamiast orzechów. Granat doda nam odrobinę kwaskowatości, a kiełki ostrawego orzechowego posmaku.


Przygotowanie:

I Owoce obieramy ze skórek i kroimy wedle uznania
II Roszponkę płuczemy mieszamy z owocami
III Rodzynki i orzechy kroimy drobno i mieszamy z resztą sałatki
Orzechy możemy podprażyć na patelni
Ja nie stosuję żadnego sosu - owoce i ich soki mają bardzo bogaty smak, ale możemy dodać oliwy z oliwek lub odrobinę oleju z pestek słonecznika lub orzechów. Uwaga te oleje są bardzo aromatyczne

Taka sałatka doda nam energii, poprawi nastój i wygląd. To bomba witamin i makro-, mikro- elementów.


3 komentarze:

  1. Smakowałaby mi ta sałatka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. prawa że jest prosta i oczywista;) dzięki za fajne opinie

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i jeśli mam możliwość odwiedzam każdego blogera i przeglądam jego stronę. Pozdrawiam ciepło i zapraszam ponownie;)))