Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Gotuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie OkiemMK.com. Zapraszam Was na nią serdecznie! Jeszcze dziś pierwszy post na nowym blogu, który cały czas udoskonalam! Konkursy oraz Wyzwania także zostały przeniesione na OkiemMK.com Dziękuję wszystkim, którzy zmienią adres bloga na blogrollu;)


http://okiemmk.com/


Sałatki: Jarzynowa czyli przepyszna klasyka

 

Uwielbiam tę sałatkę i choć nie powinnam jej jeść - od czasu do czasu się skuszę. A ten przepis jest rewelacyjny. Idealne połączenie przepisów z domu mojego i domu męża;)

Składniki:

6-8 ziemniaków
2-3 marchewki
1/3 selera
1/3 pora 
1 cebula
4-6 jajek
1-2 jabłko
1 puszka groszku

Przyprawy:
majonez
musztarda dla ostrości
sól 
pieprz






 Przygotowanie:

I Warzywa gotujemy,aż delikatnie zmiękną
II Gdy ostygną kroimy je w kostkę. Ja używam, takiej krajalnicy, przez, którą się przeciska warzywa
III W kostkę kroimy lub przeciskamy jajka oraz jabłka. Dodajemy groszek i pokrojoną w kostkę cebulę i porę.
IV Doprawiamy solą, pieprzem, majonezem i musztardą
V I gotowe! Najwięcej pracy jest przy krojeniu



1 komentarz:

  1. ja dodaję jeszcze ogórek kiszony i kukurydzę. Sałatka sprawdza się zawsze :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i jeśli mam możliwość odwiedzam każdego blogera i przeglądam jego stronę. Pozdrawiam ciepło i zapraszam ponownie;)))