Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Gotuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie OkiemMK.com. Zapraszam Was na nią serdecznie! Jeszcze dziś pierwszy post na nowym blogu, który cały czas udoskonalam! Konkursy oraz Wyzwania także zostały przeniesione na OkiemMK.com Dziękuję wszystkim, którzy zmienią adres bloga na blogrollu;)


http://okiemmk.com/


Sałatka z zielonych warzyw




Sałatka z zielonych warzyw

Składniki:

1 brokuł
1 puszka groszku
2 zielone ogórki ( ja wydrążyłam miąższ i zostawiłam skórkę)
10 cm pory
2 jajka na twardo
jogurt i majonez
pieprz, sól, papryka słodka, zioła prowansalskie lub zioła fit do sałatek

Przygotowanie: 
Zblanszować brokuły (aby szybciej ostygły i zachowały jędrność zlewamy je po zblanszowaniu zimną wodą), dodajemy do nich pokrojony w kostkę zielony ogórek oraz drobno pokrojony por, na koniec odsączony groszek. Opcjonalnie zamiast pory możemy dodać cebulę. Sos robimy z mieszanki majonez-jogurt (w proporcji, która nam najbardziej odpowiada) dodajemy przyprawy i na koniec wlewamy do warzyw i mieszamy. Smacznego!!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam każdy komentarz i jeśli mam możliwość odwiedzam każdego blogera i przeglądam jego stronę. Pozdrawiam ciepło i zapraszam ponownie;)))