Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Gotuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie OkiemMK.com. Zapraszam Was na nią serdecznie! Jeszcze dziś pierwszy post na nowym blogu, który cały czas udoskonalam! Konkursy oraz Wyzwania także zostały przeniesione na OkiemMK.com Dziękuję wszystkim, którzy zmienią adres bloga na blogrollu;)


http://okiemmk.com/


Penne ze szpinakiem

 Jest to proste i szybkie danie - ale jakie smaczne - niestety ze względy na śmietankę trochę kalorii ma;)



Składniki:

250g makaronu penne
1kg świeżego szpinaku lub pół kilo szpinaku mrożonego w całości
śmietana 18% i 30% po 60 ml
woda
przyprawy: pieprz świeżo zmielony, sól, papryczka chili świeżo zmielona, czosnek ząbki - ilość wedle uznania

Przygotowanie:

I Makaron gotujemy al dente
II Na sporej  patelni redukujemy wielkość szpinaku - przeprawiamy go
III Mieszamy śmietanki z wodą w proporcji 2:0,5
IV dodajemy do szpinaku jak śmietanka się zagotuje doprawiamy powtórnie pieprzem,solą
V dodajemy makaron
VI Jeśli chcemy możemy delikatnie posypać serem mozzarella lub parmezanem

 Gdy makaron ostygnie wchłonie więcej sosu:) Danie możemy spokojnie odgrzewać;)))
Ale ja i tak lubię najbardziej na gorąco;)


 
 Smacznego;))


2 komentarze:

  1. W przepisie brakuje masła

    OdpowiedzUsuń
  2. w jakim sensie brakuje masła? ja go nie stosowałam...uważam że jest zbędne

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i jeśli mam możliwość odwiedzam każdego blogera i przeglądam jego stronę. Pozdrawiam ciepło i zapraszam ponownie;)))