Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Gotuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie OkiemMK.com. Zapraszam Was na nią serdecznie! Jeszcze dziś pierwszy post na nowym blogu, który cały czas udoskonalam! Konkursy oraz Wyzwania także zostały przeniesione na OkiemMK.com Dziękuję wszystkim, którzy zmienią adres bloga na blogrollu;)


http://okiemmk.com/


Owocowy koktajl z jogurtem i miodem




Oczywiście zaszalałam i zrobiłam sobie bombę witaminową z owoców typowo kwaskowych;) Jako cukrzyk spożywam go w małych ilościach i przed 12.00 - na owoce też musimy sobie raz na jakiś czas pozwolić, przynajmniej lepsze to niż ciastka;P

Do koktajlu wykorzystałam mrożone maliny, jagody i truskawki. Ponadto dostarczyłam sobie białka oraz żywych kultur bakterii dodając jogurt, a cukier zastąpiłam miodem - możemy także zastosować cukier trzcinowy lub brzozowy, które będą lepszą alternatywą od białego;)

Składniki:

150 g jagód
150 g malin
300 g truskawek
2-4 łyżki miodu
500-1000 ml jogurtu naturalnego - w zależności czy lubimy bardziej zwarty koktajl czy bardziej płynny

Przygotowanie:

I Owoce blendujemy z jogurtem i miodem. Schładzamy i wcinamy;)

Każdy z nas uwielbia takie mieszanki. Świetnie sprawdzają się także banany. Z kiwi powinniśmy uważać ponieważ ze względu na swój skład w połączeniu z jogurtem może stać się gorzkie;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam każdy komentarz i jeśli mam możliwość odwiedzam każdego blogera i przeglądam jego stronę. Pozdrawiam ciepło i zapraszam ponownie;)))