Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Gotuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie OkiemMK.com. Zapraszam Was na nią serdecznie! Jeszcze dziś pierwszy post na nowym blogu, który cały czas udoskonalam! Konkursy oraz Wyzwania także zostały przeniesione na OkiemMK.com Dziękuję wszystkim, którzy zmienią adres bloga na blogrollu;)


http://okiemmk.com/


Masło z awokado



Awokado - obniża poziom trójglicerydów i cholesterolu LDL, zapewnia prawidłowy rytm serca oraz reguluje ciśnienie tętnicze krwi. Awokado może obniżać ryzyko cukrzycy i chorób serca.


Wcześniej robiłam proste masło z awokado składające się z awokado, cytryny i soli, ale nigdy za nim nie przepadałam. Postanowiłam połączyć je z pomidorem,czosnkiem i cebulą i zrobić z niego prawdziwą bombę   witaminową;) Jest przepyszne i nadaje się do smarowania pieczywa czy podjadania z nachosami czy domowymi chipsami.

Składniki:

1 awokado
5 pomidorków koktajlowych
1 ząbek czosnku
1 mała czerwona cebula
1/4 soku z cytryny
odrobina oliwy z oliwek
sól morska
pieprz świeżo zmielony
słodka papryka mielona





Przygotowanie:

Awokado, cebulę i czosnek obieramy ze skórki. Wrzucamy do pojemnika i blendujemy z pomidorkami  podajemy sok z cytryny oraz oliwę z oliwek i doprawiamy do smaku. Przechowujemy w lodówce.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam każdy komentarz i jeśli mam możliwość odwiedzam każdego blogera i przeglądam jego stronę. Pozdrawiam ciepło i zapraszam ponownie;)))