Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Gotuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie OkiemMK.com. Zapraszam Was na nią serdecznie! Jeszcze dziś pierwszy post na nowym blogu, który cały czas udoskonalam! Konkursy oraz Wyzwania także zostały przeniesione na OkiemMK.com Dziękuję wszystkim, którzy zmienią adres bloga na blogrollu;)


http://okiemmk.com/


Z Piekarnika: Udźce kurczaka w miodzie i tymianku



Delikatne danie- bardzo soczyste. Przepis ten tworzyłam z kilku innych przepisów. Tu coś dodałam, tam zabrałam;)

Składniki:
6 udźców z kurczaka (część nogi kurczaka bez pałki)
2 marchewki
opcjonalnie możemy dodać trochę selera naciowego i pieczarek lub żurawiny

marynata do kurczaka:
3 czubate łyżki miodu, pół soku z cytryny i trochę otartej skórki, chili, tymianek, sól, pieprz, 2 łyżki oleju sezamowego lub arachidowego

Przygotowanie: 
Moczymy udźce z kurczaka w marynacie ok. pół godziny. Seler, pieczarki  i marchew kroimy w talarki. Wszystko przekładamy do rękawa do pieczenia i pieczemy od 45-60 minut w zależności od wielkości kurczaka w 180st.C. Jeśli chcemy, aby skórka się podpiekła na ostatnie 15 minut trzeba wyciągnąć udźce z rękawa do pieczenia.

Danie proste i szybkie.

SMACZNEGO!!

Rada! zamiast marchwi i selera możemy dodać suszoną żurawinę ok pół opakowania danie będzie wtedy słodkie, ale z kwaskowym posmakiem;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam każdy komentarz i jeśli mam możliwość odwiedzam każdego blogera i przeglądam jego stronę. Pozdrawiam ciepło i zapraszam ponownie;)))