Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Gotuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie OkiemMK.com. Zapraszam Was na nią serdecznie! Jeszcze dziś pierwszy post na nowym blogu, który cały czas udoskonalam! Konkursy oraz Wyzwania także zostały przeniesione na OkiemMK.com Dziękuję wszystkim, którzy zmienią adres bloga na blogrollu;)


http://okiemmk.com/


Moc Jedzenia, czyli Co rozbudza a co studzi miłosne zapędy...


Istnieje wiele produktów spożywczych, które rozbudza nasze pożądanie lub ostudzą miłosny zapał...Jak zaostrzyć erotyczny apetyt? Zapewniając sobie oraz partnerowi (-ce) dobrze skomponowany posiłek. Żar w naszym ciele mogą wzbudzić nie tylko afrodyzjaki, ale także lekkostrawne, pełnowartościowe posiłki. 
Przykładowo żywność wysoko przetworzona typu chipsy, zupy z torebek zawiera dużo substancji konserwujących, a niewiele witamin i minerałów - co pogarsza jakość spermy. 
Za duże i za tłuste posiłki powodują,iż stajemy się ociężali  i śpiący, a nasza ochota spada. Podobnie jest z kawą i alkoholem, które zamiast pobudzać  - usypiają lub wypłukują nam magnez z organizmu - co prowadzi do szybszego przemęczania, a w konsekwencji mniejszej ochoty na seks. 
Stres - produkty z pełnego ziarna łagodzą jego objawy, a długotrwały stres obniża sprawność seksualna. W końcu to stres jest chorobą XXI wieku...
Z pomocą przychodzą również warzywa, najlepiej  surowe, są one  źródłem: błonnika, beta-karotenu, potasu oraz selenu. Selen jest niezbędny do wytwarzania testosteronu oraz prawidłowej budowy jąder. W czasie wytrysku mężczyźni tracą ponad połowę zgromadzonego w organizmie selenu, tak więc warto go regularnie uzupełniać poprzez pomidory, cebule, brokuły seler czy kapustę.
Poziom testosteronu podnoszą także nasiona i ziarna np. dyni, słonecznika lub sezamu - zawierają one dużo cynku, którego niedobór może być przyczyna zmniejszonego popędu płciowego.
Rozbudzą nas także cytrusy oraz truskawki, jagody i jeżyny zawierające dużo witaminy C, która bierze udział w wytwarzaniu spermy.
Czekolada poprawia nastrój.
 Zioła i przyprawy m.in. bazylia, chili, cynamon, kolendra, curry, lubczyk - przyspieszają trawienie, poprawiają krążenie oraz dodają energii.

Dlatego jeśli planujesz długi miłosny wieczór warto także pomyśleć o posiłku. Przykładowo:  Świeżej sałatce z dodatkiem pomidorów, papryki, pora i marchwi. Rybie w folii lub owocach morza oraz deserze czekoladowym z dodatkiem owoców i cynamonu.
Pamiętajmy także,iż rozmowy oraz pełna akceptacja pozwolą nam osiągnąć orgazmiczny sukces.
Udowodniono także,iz częsty sex powoduje u kobiet podwyższenie poziomu testosteronu;), czyli częste uprawianie seksu powoduje, iz mamy na niego coraz więcej ochoty;)

Pozdrawiam!


 źródło: przede wszystkim - Encyklopedia zdrowych posiłków

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam każdy komentarz i jeśli mam możliwość odwiedzam każdego blogera i przeglądam jego stronę. Pozdrawiam ciepło i zapraszam ponownie;)))