Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Gotuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie OkiemMK.com. Zapraszam Was na nią serdecznie! Jeszcze dziś pierwszy post na nowym blogu, który cały czas udoskonalam! Konkursy oraz Wyzwania także zostały przeniesione na OkiemMK.com Dziękuję wszystkim, którzy zmienią adres bloga na blogrollu;)


http://okiemmk.com/


Babeczki z nadzieniem malinowym...



Przepis na te babeczki dostaliśmy od mojej Teściowej. Zmodyfikowaliśmy go nadziewając konfiturą malinową...mmm...dla wszystkich lubiących babeczki...pozdrawiam i smacznego;)


Piec 15-20 min. w temperaturze 200 st. C. Przepis na 15 babeczek;)

Składniki:

ok. 2 szkl. mąki
2 łyżeczki proszku
1/2 szkl. cukru
1 szkl. mleka
2 jajka
1/2 margaryny
sok z 1/2 cytryny
szczypta soli
 Przygotowanie:
I. Do miski przesiać mąkę, proszek do pieczenia i cukier.
II.Dodać roztrzepane jajka z mlekiem
III. Następnie dodać rozpuszczoną margarynę, sok z cytryny oraz sól - wszystko dokładnie łaczymy
IV. Ciasto nakładamy do foremek na muffinki lub babeczki: jedna łyżka ciasta, jedna płaska łyżeczka konfitury, jedna łyżka ciasta




9 komentarzy:

  1. rozeszły się tak szybko, że aż dziw. I smakowały mi , a ja nie przepadam za słodkim...ale dla każdego się coś znajdzie! pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc przerobiłam już chyba kilkanaście różnych przepisów muffinkowych i zawsze coś było nie tak, a te - są idealne! I co najważniejsze nie za suche i nie za ciężkie - dwie najczęstsze wady muffinek. Ja dodaję też często do samego ciasta - zamiast części cukru - startą białą czekoladę, dzięki temu babeczki są jeszcze bardziej wilgotne i aromatyczne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. kurczę, jaka szkoda że nie ma jeszcze malin, mniam

    OdpowiedzUsuń
  4. maliny,jagody,jeżyny to jest to! ale powidła malinowe też się nadadzą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za przepis, super babeczki! Właśnie w piekarniku!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Marto! Dziękuję za przepyszny przepis, ciastka smakują nam bardzo! Pozwoliłam sobie zamiescic go na moim blogu, wraz z linkiem do Twojego blogu i podziekowaniem: http://angelasdelicacies.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. nie wiem czemu? Może przez zbyt dużą ilość konfitury? u mnie rosną ok, ale teraz mam lepszy przepis: http://okiemmk.com/muffiny-z-mascarpone-i-malinami/

      Usuń

Czytam każdy komentarz i jeśli mam możliwość odwiedzam każdego blogera i przeglądam jego stronę. Pozdrawiam ciepło i zapraszam ponownie;)))