Przenosiny bloga

Witajcie! Z rozrzewnieniem żegnam MK Gotuje - jednak cały ten blog, wszystkie posty i komentarze odnajdziecie na mojej stronie OkiemMK.com. Zapraszam Was na nią serdecznie! Jeszcze dziś pierwszy post na nowym blogu, który cały czas udoskonalam! Konkursy oraz Wyzwania także zostały przeniesione na OkiemMK.com Dziękuję wszystkim, którzy zmienią adres bloga na blogrollu;)


http://okiemmk.com/


Sałatka z ananasem, gotowanym indykiem i selerem naciowym



Sałatka z ananasem, kurczakiem i selerem naciowym
Przepis ten podpatrzyłam w różnych programach kulinarnych i zmodyfikowałam odrobinę
Składniki
Puszka ananasa
Seler naciowy 3-5łodyg - w zależności od gustu
Filet z indyka (mały) – ugotowany i ostudzony pokrojony w kostkę
Natka pietruszki
Jogurt naturalny
Papryczka chili, pieprz czarny, biały i czerwony

Przygotowanie
Ananasa pokrojonego w kostkę mieszamy z indykiem oraz 3 łodygami selera naciowego pokrojonymi w mniejsze kawałki  - nada on chrupkości sałatce - następnie dodajemy obficie natki pietruszki i małe opakowanie bardziej płynnego jogurtu naturalnego i według uznania doprawiany papryczką chili i pieprzem;). Schładzamy;)




Rada! Seler naciowy jest jednym z warzyw, które pomagają przy różnych schorzeniach układu pokarmowego, a papryczka chili pobudza trawienie. Dlatego warto je włączyć do swojej diety.


UWAGA!! Sałatka jest ostra;)

8 komentarzy:

  1. Z moim uwielbieniem dla selera naciowego...nie mogę jej pozostawić bez wypróbowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. gorąco polecam! ja też go uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sałatka, dietetyczna zdecydowanie. Na pewno wykorzystam przepis :) Pozdrawiam i zapraszam na swoją stronę - www.metamorfozadiety.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł na sałatkę. Nie jadłam. Pomysł godny wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robię podobną, ale używam selera w zalewie choć średnio go lubię :) jestem ciekawa czy by mi smakował taki "naturalny" :) muszę spróbować, bo nigdy ie jadłam :) przepis mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszystkie sałatki zawierające ananas. Dobrze, że przedstawiłaś kolejną, którą koniecznie muszę spróbować :) Dzięki!!

    OdpowiedzUsuń

Czytam każdy komentarz i jeśli mam możliwość odwiedzam każdego blogera i przeglądam jego stronę. Pozdrawiam ciepło i zapraszam ponownie;)))